kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

30.1.07

Susling som Pretty Woman

Jeg er blevet lidt håndsky over for arbejdsgivere. Det er ikke fordi, at jeg er doven, men jeg synes jeg har haft min slat af sære arbejdsgivere og derfor er jeg morderlig forsigtig med, hvem jeg skal giftes med. Man kunne godt sige, at jeg på den front har fået en arbejdsskade. For lets face it, når man har en arbejdsgiver er man lidt prisgivet, og opfører de sig ikke anstændigt og logisk og rationelt, så er man vel egentlig som lønmodtager på skideren............

Nu har jeg så fået mig en fast alfons, som køber og sælger mig lystigt derudaf..........Det er ikke en tanke, der er utiltalende. Det bliver gjort godt og opgaverne er virkelig interessante. Det samme er betalingen - og man ville jo lyve, hvis ikke man ærligt og redeligt sagde, at det da bestemt også er en motivator........Min store skræk er nu, at det i sidste ende kan føre til, at jeg skal giftes med dem hersens..........

Men hell, jeg tager en ting af gangen......og de er altså lige så lækre som Richard Gere.....

UPDATE: Kors mand, nu vil de forloves..........argh.......men ok.....de ligner stadig Richard Gere!