kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

4.2.07

Susling siger Pfui

Tendensen p.t. er at det at være single er cool og man er cool, fordi man er i kontrol og mændene er der i øvrigt bare for at få en ned med nakken........øi mama, siger jeg så bare.........sjovt nok er det de samme typer, der siger den slags, som fornægter rødstrømpebevægelsen.......Men helt ærlig: I min øresnegl lyder det bare som en moderne fortolkning af det, rødstrømpedullerne fyldte mig med, dengang jeg var ung og sårbar.......

Altså.....hvis man er så skide frigjort.....hvorfor er man så, så bange for kærligheden og nærheden med mænd? Om jeg forstår det! Jeg føler mig personligt ikke særlig underdanig, tværtimod.....Jeg siger, hvad jeg mener og gør, hvad jeg tør.......Og vigtigst af alt......mænd har aldrig været min fjende......herre jemeini, der har da været idioter i blandt (lissom med kvinder). Der har da også været dem, der mere var ude på at båtte på mine babser end at føre en ordentlig konversation........Men altså mænd per se er ok.......Vi er mennesker er vi........Og bortset fra det, så synes jeg måske, at det er på tide at der kommer mere alvorlige emner på banen.........Den globale opvarmning f.eks.! Hvad fanden gør I, for at nedsætte jeres co2 forbrug? Tag fat, der hvor det virkelig gør ondt. Hvis ikke nu, så lover jeg for, at I kommer til at mærke det snart!

Susling råber - Seize the Power

1 Comments:

At 4/2/07 19:41, Anonymous Anonym said...

ahem. Tillader mig at tro at du er blevet inspireret af mit indlæg til dette. If so, så må jeg altså lige understrege at jeg på ingen måde ser mænd som værende fjender. Jeg siger bare at det måske ikke altid er den bedste løsning at leve sammen med én.

- og diskutér du endelig CO2, men blot fordi jeg fx ikke gør det på min blog eller her betyder det ikke at jeg ikke har en holdning til det.

 

Send en kommentar

<< Home