kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

6.2.07

Susling spørger.....

Der kører en reklame lige nu for Vores Øl, hvor der bliver spurgt om drengene har glemt deres indre drengerøv.....

Altså bortset fra, at den gør mig glad, fordi det ser ud til, at mænderne er ved at gøre op med alt det her morfar vs. baby-trip, vi kvinder har været plaget med i en del år efterhånden (Forklaring: skaldede 30-årige vi er bare så cool og outchillede med på noderne-typer, selv om vi er iklædt gammelmandsudstyr (tøj som jeg husker min egen morfar gik klædt i) og en ansvarlighed (terminer, stationscars med plads til barnevogn, babysæder og pusletaske) på størrelse med den, som de mest kedelige kontorfunktionærer fra 1950'erne kunne mønstre) (og lets face it....det er sgutte sexet...)........jamen så er det jo lige, at en tanke er slået ned i mig. For hvad fillan hedder den kvindelige ekvivalent til en drengerøv? Pigerøv? Narj vel.......sender lissom tankerne i en anden retning....åsån.......Og hvad er den kvindelige ekvivalent til en macho-mand........?


Kom frisk og frejdig med bud på gode ord....

Susling, der dælme lynbørge har lært at skelne mellem arbejdstanker og fritidstanker....ak ja, så er man vist for alvor inrulleret i de alm. lønslavers brigade.

8 Comments:

At 6/2/07 23:54, Anonymous Anonym said...

tøsetøs??

 
At 7/2/07 11:47, Blogger flinkonellas på vej ud af flinkeskolen said...

kan altså ikke forstå at mine kommentarer ikke vises på dit display, hva; f..... har jeg lavet? knus Flinkonella

 
At 7/2/07 11:50, Blogger flinkonellas på vej ud af flinkeskolen said...

Nå nu ku jeg, prøver igen... mit forslag er Cafehusmor?

 
At 7/2/07 13:19, Anonymous Anonym said...

En prinsesse ?

 
At 7/2/07 13:39, Blogger Lizelotte said...

Jeg er sq osse en drengerøv... ;-)

 
At 7/2/07 16:55, Anonymous Anonym said...

Bitch Light?

 
At 7/2/07 21:10, Anonymous Anonym said...

Mit forslag burde nok have haft en smiley med på vejen, for jeg mener det med et smil: :-)

 
At 10/2/07 00:21, Blogger Dana Watsham said...

HM

Drengerøv/heks?

Ikke noget med 'tøs' eller andet lillepigepjat, taaaark - vi er vel for pokker duller i en alder hvor der dulles igennem, uden smålig skelen til Disney eller andet pjank?

Dulle, tak! Osse i håret!

 

Send en kommentar

<< Home